الأربعاء، 28 نوفمبر 2012

وظائف متنوعه 27 نوفمبر


للمتابعه على الفيس بوك 





Do you want to be a marketer, HR specialist or social media specialist? Well, here comes the opportunity to practice your dream job in a friendly environment. It gives LSE a great pleasure to announce the acceptance of new volunteers at our departments.Feel free to email us your c.v on: letspeakenglish@live.com or u can contact us on : 01009310779

*****************************

• ECCO Outsourcing Company immediately requires candidates to fill the following positions in CAIRO"

DON'T MISS THE BIG chance !!!!!! Open Day interviews for

1) Customer service RepresentativeFor 27-28 November ...... Hurry up and don't miss it :))you should meet the below qualifications :•- GRADUATES ONLY- ONLY MALES are required.- Very Good Command of English- 27 Years old Maximum.- Shift basis, 2 days off.

for those who are interested please don't miss this opportunity & visit us tomorrow Wed 28/11/2012 from 10:00 AM to 4:00 PMInterview location : Tenth floor ECCO Outsourcing 29, Imtedad Ramsis Commercial professional Association.and ask about:. . . . . . . . . "Ahmed Wahdan "Or

send ur Cv. at " ahmed.wahdan@eccooutsourcing.com "Write in the subject: CSR Vacancy

Spread the word you might help a job seeker :)

* Mails without subjects will be neglected , as well as add your personal photo to your CV

*************************************

English teacher required for a nursery located in 6th of October , experience required ( October residency is preferable ) please send ur CV to abcs.nursery@hotmail.com


*********************************


System Administrator RequiredKidZania Cairo is looking for hiring System Administrator Years of Experience from 2 to 4 years of ExperienceCCNA & MCSE is a mu
st Very good EnglishGender: Male All interested candidate, kindly send copy of your updated resume attached with a recent photo to sara.mohamed@edrak.com.eg and state the vacancy name in the subject.


*****************************

لمؤسسة كبري تعمل في مجال الوقف الخيري- باحث قانوني يفضل ماجستير و مؤهل شرعي- باحث إداري بكالوريوس في الادارة و يفضل ماجستيريجب توافر الخبرة و مهارات الاتصال و الحاسب الالي ترسل السيرة الذاتية علي dr.aljraiwi@estihmar.org

***************************


A Telecommunication Company & Authorized Business Agent For Mobinil looking for hiring the following jobs :- Corporates Sales Reps (code B1-Msrjobs.com)- Telesales (Female ) (code B2-Msrjobs.com)- Office Secretary (code B3 - Msrjobs.com)
Essential : Selling & Communication Skills, Computer Skills ,English Language . (2 Years of Experience ).Kindly send your C.V. with recent photo, mentioning job code in subject : hr@btt-eg.com

*****************************

مطلوب لشركه تدريب مندوبى تسويق لبرامج التدريب فى مجال الموارد البشريه والتنميه البشريه يشترط (الخبره)فى المجال و (حسن المظهر ) للاستعلام
01116349595
22734532

 ****************************************

urgently required : Account executive, Girl, veiled , good communication and negotiation skills, quick learner , smart worker job description : responsible for
 existing accounts and for opening new business opportunities.experience : not a mustsalary : negotiable 

If you are interested send your CV to: heba.gaber@solosender.com

***********************************


وظائف بشركة مصر للطيران

مطلوب مضيفة جوية لشركة مصر للطيرانمؤهل عال او ثانوية عامة لغاتاجادة تامة للغة للانجليزية
اناث فقطالسن لا يقل عن 21 سنة ولا يزيد عن 35 سنة

شروط عامة:ان يكون الطول متناسب مع الوزنان تكون مصرية الجنسية

تقدم الطلبات شخصيا على النموذج المعد لذلك بالادارة العامة للموارد البشرية بشركة مصر للطيران للخطوط الجوية(طريق المطار - المجمع الادارى - لمصر الطيران - المبنى الجنوبى - الدور الثالث - جناح6)وذلك اعتبارا من يوم الخميس الموافق 6-9-2012 ولمدة 3 اشهرمستوفاة رسم الدمغة 105 قرشا وصورتان فوتوغرافيتان حديثة مقاس 4*6 بالاضافة الى المستندات الاتية:

بطاقة رقم قومىصورة شهادة ميلادصورة مؤهل دراسىالسيرة الذاتية باللغة الانجليزيةشهادة الخبرة او ما يثبت ذلك لذوى الخبرة

توريد المصروفات الادارية بواقع 20ج لا ترد لخزينة الشركة

*******************************

BRITISH AIRWAYSArabic speaking Overseas Cabin Crew – Based in CairoAre you pas
sionate about delivering outstanding customer service?If so, you could be one of the special people we are looking for to be part of our Overseas Cabin crew team based in Cairo. We are looking for people who have the natural ability to care for our customers, responding to their individual needs with enthusiasm. Flexibility and genuine warmth.

Applicants should meet the following requirements:Must be able to speak and write English and Arabic fluentlyAbility to fully represent the Arabic culture with Arabic as mother tongueMinimum college graduateMale applicants must have completed the military service or have exemptionMinimum one year's experience in customer service and hospitality

Please email you CV including a cover letter and the following attachments:A recent coloured passport size photograph and a full length photoCopies of your high school certificates and valid passportA daytime telephone contact number, mobile and land lineTo: cairo.crewcv@ba.com(please note than incomplete applicants will not be considered)Applications must reach us by 01 Dec.2012.

Please don’t call any British Airways offices for enquirers, Applicants making direct telephone enquirers to British airways offices will not be considered.


*********************************

Job Category: Engineering Job Type: PermanentJob Level: Any Experience: 0 to 3 YearsJob Description• Analysis of the system requirements & derivation of solu
tion requirements. • 1D/3D modeling of fluid mechanics and heat transfer systems. • Simulation and parameter optimization of the model.Job Qualifications

• M.Sc./B.Sc. in mathematics, physics, mechanical power, aerospace engineering. • Min. accumulative grade of Very Good. • 0 to 3 years of relevant experience. • A solid theoretical background in the following fields: aerodynamics, fluid mechanics, thermodynamics, heat transfer and multiphase flow. • Experience in 1D or 3D modeling and simulation using Autodesk CFD Simulation, FLUENT, CFX, Open FOAM, Mathwork’s MATLAB/Simulink, GT-Cool and Flowmaster. • Excellent command of English language. • Analytical thinking capability and an abstract-to-implementation working style. • Notable communication and teamwork skills. • Reliable and able to work under pressure. • Ability to travel overseas through prolonged periods of time (6-24 months).CommentsInterested in being an exneer? Please apply on “contact@exneer.com” online using job reference J0041de.

*********************************

مطلوب مصمم ويب webdesigner للعمل عن بعدphotoshop – flash + Html + CSS + JQueryلديه المهارة فى التكويد وكذلك تقطيع التصميم وتركيبه على ال dreamwaverرجاء ارسال
 السيرة الذاتية على البريد المزكور مصحوبه بسابقة الاعمالرجاء عدم اضافة الايميل … فقط ارسل السيرة الذاتية مرفق معها روابط لاعمالك او نسخها منها على الايميلالمطلوب مصمم ويب وليس مبرمج ويب\\computerz_man@yahoo.com

******************************

مطلوب مهندس معمارى حديث التخرج من قاطنى اكتوبر و ضواحيها careers@estabena.com
01014658512


************************


إيجك USAID | EGYPT FROM THE AMERICAN PEOPLEبالتعاون مع هيئة المعونة الأمريكية و مساهمة من إيجك للاستشارات الهندسية في خدمة المجتمع و تاهيل شباب الخرجين لسوق ال
عملتعلن الشركة عن قبول عدد من المهندسين حديثي التخرجتخصص : هندسة معمارية , هندسة مدنية , هندسة كهربائية , هندسة القوي الميكانيكية للتدريب لمدة سنة براتب شهري داخل الشركة علي أعمال الاستشارات الهندسية .كما تعلن الشركة عن تدريب عدد من خريجي كليات التجارة و الحقوق والآداب لمدة سنة براتب شهري لتأهيلهم للعمل كرسامين في مجال الرسم الهندسي.يرجي من الراغبين تعبئة النموذج الموجود علي الموقع الإلكتروني للشركة علي الرابط :http://usaid.egec-xprt.com/http://www.egec-xprt.com/careers.htmالتقديم في موعد أقصاه خمسة أيام من تاريخ نشر الاعلان

*************************************

•Company Name: InfomineField: Market ResearchSector: PharamceuticalsAddress: 
122 Osman ebn Affan st. HeliopolisContact Details:Name: Ms. Elham Abdallah Ahmed (DP Team Leader)Mail: eabdallah@infomineresearch.comJob Profile:Data Processing (DP): “The exact title (Executive, Senior,…etc.) will be decided according to the interview”

•Technical side:Using SPSS toValidate the dataCreate aggregated tablesTransform SPSS data into readable data for clients, according to their requirements (ASCII,….etc.)Running statistical analysisDesigning CAPI, CATI, PAPI & Online questionnairesUsing SPSS in running the resultsRunning statistical analysis on Data coming from CAPI or HAPIGiving an edge to Infomine by creating advanced problem-facing solutions•Capabilities:Bachelor degree of Statistics, Economics, or Computer Science or any other related disciplineExperience of 2+ years in market research or relatedCompetence of SPSS is a mustCompetence of running various statistical analysis is a mustCompetence of Microsoft Excel is a MustKnowledge of other statistical Packages is a plus (ex: SAS, Sawtooth, …etc.)

***********************************

An American-German bonded Travel Agency is seeking fluent English speakers for the position of TELESALES REPRESENTATIVE

Qualifications:

- Excellent communicat
ion skills.- 6 Months to 1 year of experience in a sales position.


- High Salaries. - Commission +other Benefits.- Fixed Shifts.

Location : Abbas Al-Akkad, NasrCity

if you're interested and meet these qualifications don't hesitate to send your email to sara_ehs@yahoo.com or Contact us: 01000-970554

******************************

A Major industrial Organization In 10 of Ramadan required Electrical Engineer with Min experience 4 years in the field of maintenance engineering If you have above experience please send you Cv through Hr@contactgroupeg.com

**************************

Call Center Agents (MALES Only) needed for Al Mokhtabar Medical Laboratories with the following qualifications:-Science, Pharmacy & Veterinary medicine fresh g
raduates.-Very good English.-Excellent Communication Skills.-Able to work on night shifts (from 4:00 pm to 11:00 pm).The work location : El MohandseenThe applying candidates must have clear military status (postponed, exempted or completed)Interested candidates can send their CVs to careers.almokhtabar@gmail.com and please write “CSR” in the subject field otherwise you CV will not be considered.

******************************


Male Local Buyer RequiredKidZania Cairo is looking for hiring local buyer with the responsibilities and requirements below• Knowledge of purchasing practices 
and procedures.

• Knowledge of materials, products, and the commodity market in area of specialization.

• Skill in both verbal and written communication.

• Skill in establishing and maintaining effective working relationships• Very good English • From 2 to 3 years of experience in the field of local purchasing• Good database of local suppliers• Good negotiations skillsAll interested candidates send copy of their resume to sara.mohamed@edrak.com.eg attached with a recent photo and state the name of the vacancy in the mail subject

********************************


مطلوب لمكتب محاسب قانونى محاسب حديث التخرج(2011-2012)شباب فقط للعمل بالمكتب يفضل ان يكون من قاطنى القطامية- التجمع الثالث . او مناطق قريبة من المكتبالعنوان : محليه 4 بجوار مستشفى القاهرة الجديدة وللاستفسار الاتصال على ا اشرف مدير المكتب01221592832

 **********************************

مطلوب للتعيين فى شركه عالميهAssistant Store Keeperمنطقة الجيزه

المؤهلات:
يملك خبره مماثله فى نفس مجال العمل لمدة 1 سنه او اكثريجيد اللغه الانجليزيهيمكنه استعمال الكمبيوتر


المرتب الاجمالى 1800 ج.ميتم توفير مواصلات وتأمين صحى

فى حالة الرغبه فى التقديم برجاء ارسال ايميل الى:fee.recruit@gmail.com----------------------------------------------------------------Urgently needed for an international companyAssistant Store KeeperDistrict: Giza

Qualifications:• Minimum 1 year experience in same field• Good command in English• Computer literacy

Gross salary: 1800 EGPBenefits: Transportation & Medical insurance

If you are interested please send your updated CV to:fee.recruit@gmail.com

***************************************
مطلوب شباب للعمل بقسم التنفيذ بشركة دعايا و اعلان لا يشترط الخبرة و التفرغ. للاستفسار : 01006213619


*****************************

"Quality Engineer", "Production Engineer" and "Research & Development Engineer" are required for a big company working in the field of importing the raw ingredi
ents for the food industries sector in Cairo, Egypt.

Requirements:

- B.Sc. Agriculture, food industries or dairy.- Age: not more than 30 years old.- Practical experience not less than 5 years in the field of production or quality in food industries sector.

If interested and your qualifications match with the above requirements, please send your updated CV to "a.sobhi@ok.com.eg", mentioning the job title in email subject. (Please note that the emails without the job title in email subject will be DISREGARDED!)

*******************************



Urgently looking for a Female Admin Professional; Fluency in English and Arabic is a must, excellent computer skills, presentable, hardworking, willing to learn
 and grow. 1 to 3 years of experience in administration is a must, lives near Dokki. Ready to start immediately.

Please send your updated CV with expected Salary & package to (byrushaomran@gmail.com) with “GG-AP-05” as email subject.

Please note: emails without subject or not including salary expectations will be disregarded.

*******************************

Are you looking for a job with immediate hiring ??! then join us at the Open Day interviews event at below mentioned dates as we're currently doing a mass hirin
g for the vacancy of "Account Advisor Technical Support " for a mutinational call center with below job details :

Working Hours: 8 Hours/day including 30 minutes break on rotational shifts (24/7), for females they begin at 7 am and last shift ends at 10 PM

Days off: 2 Days Rotation Basis 

Company Address: Maadi 

*Qualifications :

1.University graduates2.FLUENT English3.V.Good Computer4.Age from 21-285.Gender :Any 

*Job Requirements:

• Strong business awareness and understanding of IT/Networking industry and relevant country of support a MUST• Strong network background (CCNA or N+ certificates are preferable)• Systems Knowledge and PC Skills• Excellent Communication skills• Flexible

You're more than welcome to visit us tom.Wednesday 28/11 &Thursday 29/11 starting from 10:00 am-4:00 pm at the following address " 35 A Saray Elmaadi tower -Cornish Elmaadi beside Nile badrawy hospital and above elmasreya lelsayaraat show room" -IMI Company ..Thanks and please spread and share =)

*******************************

To whom it may concern, there is an insurance brokerage company in Egypt seeking an admin assistantIt is a combination between sales & administrative workFew 
years of experience in any fieldMale or femalevery good presentation skillsintelligent, dedicated, no laziness, nice looking and nicely dressed are the major requested qualities. Remuneration will be a good salary plus an incentive share on all the income of the company.Kindly if you are interested send your CV attached with a photo on nourhank90@hotmail.com plus your current and expected salary

****************************

A well known company working in the retail sector is requesting an Admin Assistant for their office at Heliopolis


1 - 3 years of experience


Female


Has very good communication skills

Preferable Veiled. 



For those interested, please send the CV on: Ghada.aminhr@yahoo.com

*****************************

An International company leading in Medical Supply Field is requiring: Head of Administration Services Section.• Head of Administration Services SectionReport
 to: Administration Services Director. Tasks: o Direct or coordinate the supportive services department of a business, agency, or organization.o Prepare and review operational reports and schedules to ensure accuracy and efficiency.o Set goals and deadlines for the department.o Acquire, distribute and store supplies.o Analyze internal processes and recommend and implement procedural or policy changes to improve operations, such as supply changes or the disposal of records.o Plan, administer and control budgets for contracts, equipment and supplies.o Monitor the facility to ensure that it remains safe, secure, and well-maintained.o Hire and terminate clerical and administrative personnel.o Oversee the maintenance and repair of machinery, equipment, and electrical and mechanical systems.o Oversee construction and renovation projects to improve efficiency and to ensure that facilities meet environmental, health, and security standards, and comply with government regulations.Qualifications:Should have 3-5 years of experience at the same position (Administrative Deputy).Languages: Fluent in English.Key Competencies and Skills:

Planning.Project management.Cost reduction.Strategic planning.Vendor management.Tracking Budget ExpensesStaffingQuality ManagementOrganization, Coaching, Communication ProcessesPromoting Process ImprovementReporting SkillsIf you are interested, please send your CV with update photo to us at: hr@surgitech.net quoting the job title in the subject.For More Information: 010 24 64 81 71

********************************

فوراً لشركة الشروق للتجارة وتوزيع المواد الغذائية: 


أمين مخزن خبرة فى التعامل مع مندوبين المبيعات .


يسعدنا تلقى مكالماتكم من السبت إلى الخميس من الساعة 10 صباحاً حتى 5 مساءاً .




محمد عبد الحليم



المدير التجارى



شركة الشروق



تليفون 22619396 - 01284700121البريد الإلكترونى el _shroukmasr@yahoo.com :

***************************

فوراً لشركة الشروق للتجارة وتوزيع المواد الغذائية: 

مندوبين مبيعات خبرة فى بيع المواد الغذائية ، مرتب ثابت + عمولة و سائق + سيارة وخط موبايل.




يسعدنا تلقى مكالماتكم من السبت إلى الخميس من الساعة 10 صباحاً حتى 5 مساءاً .




محمد عبد الحليم



المدير التجارى



شركة الشروق



تليفون 22619396 - 01284700121البريد الإلكترونى el _shroukmasr@yahoo.com :

*****************************

فوراً لشركة الشروق للتجارة وتوزيع المواد الغذائية: 

محاسب خبرة فى التعامل مع الكمبيوتر كذلك فى تسليم و أستلام مندوبين المبيعات .

يسعدنا تلقى مكالماتكم من السبت إلى الخميس من الساعة 10 صباحاً حتى 5 مساءاً .

محمد عبد الحليم


المدير التجارى


شركة الشروق


تليفون 22619396 - 01284700121البريد الإلكترونى el _shroukmasr@yahoo.com :



*****************************


Sales Executive is urgently needed

Employer : EastMed Egypt Group S.A.E For Shipping And Maritime ServicesJob Title : Sales Executive ( Fresh Graduates is preferred )Gender : Female
Job Type: Full TimeJob Description :1-Will be responsible for achieving targets and ensuring timely collections. Will negotiate freight rates with customer's basis approval from Line Managers.2-Arranging appointments with clients.3•Identifying and establishing new business chanels.4•Building and maintaining positive working relationships with clients and their supporting staff.5•Keeping detailed records of all contacts.*Requirements And Qualifications:1- Fluency in English & Arabic with strong communication skills..2- Strong organizational skills, work under pressure, team player3- Enthusiastic, self-motivated and results-oriented4- Confident in communicating and interacting with customers over the phoneWorking Hours: 9am – 5pmLocation : Cairo , Ard El-golfCompensation: basic salary + commissionInterested applicants are kindly requested to send their CVs tohr@eastmedegypt.com With Subject ( Sales )


***********************************

Sales Engineers form many specialties : Seniors & Juniors for Immediate Hiring in Heliopolis, 5th Settlement, Mohandesin & 6th of OctoberPls read carefully before applying.-------------------------------------------We are Modern Services Establishment www.khadamategypt.comand gladly announce vacancies at some of our clients' companies; in Heliopolis, 5th Settlement, Mohandesin & 6th of October to be filled immediately En Shaa Allah:

1- MECHANICAL/MECHATRONICS Sales Engineer: (MUST BE MECHANICAL/MECHATRONICS major, 1 to 4 years' in Mechanical / Electro Mechanical Services/Solutions sales Experience) to work in an Electro Mechanical Services/Solutions & supplier company in 5th Settlement & Mohandesin @ 1,500 LE. to 3,000 LE. + Commission + Social Insurance + Medical Insurance.

2- COMPUTERS NETWORKING Sales Engineer: (MUST BE COMPUTERS major with CCNA minimum, 1 to 4 years' in networking solutions sales Experience) to work in a Networking Solutions & supplier company in Heliopolis & Mohandesin @ 1,500 LE. to 3,000 LE. + Commission + Social Insurance + Medical Insurance.

3- COMMUNICATIONS Sales Engineer: (MUST BE COMMUNICATIONS major, 1 to 4 years' Experience) to work in HF & WCDMA supplier company in 5th Settlement @ 1,500 LE. to 3,000 LE. + Commission + Social Insurance + Medical Insurance.

4- ELECTRICAL POWER Sales Engineer: (MUST BE ELECTRICAL major, 1 to 3 years' Experience) to work in Sensors & Motors supplier company in 6th of October @ 1,250 LE. to 2,500LE. + Commission + Social Insurance + Medical Insurance.

5- ELECTRICAL/ELECTRONICS Sales Engineer: (MUST BE ELECTRICAL/ELECTRONICS major, 1 to 3 years' Experience) to work in LED Lighting & Electrical supplier company in Heliopolis @ 1,250 LE. to 2,500LE. + Commission + Social Insurance + Medical Insurance.

All applicants should be:--------------------------------1- BSc. of Relevant Engineering specialty from a well-known university (no institutes pls).2- Fluent in English language3- Great Learner, Reliable4- Capable of understanding catalogs and manuals with technical terms5- Clear understanding of the Sales Process with Professional attitude and achieving capability.6- Excellent presentation and convincing skills.7- High skills in MS-Outlook, Word, Powerpoint, Excel

Pls send resume with:a- Clear recent photob- Supporting documentsc- Job title in Subject fieldd- Target Positione- Target Locationf- Current employment statusg- Expected salaryh- Where you want to be in the coming three yearsI- Why we should hire youJ- References contacts

to salesengineers@khadamategypt.com

***************************

Female Secretary for Hiring in Heliopolis, Maadi, Mohandesin & 6th of OctoberPls read carefully before applying:------------------------------------------- We are Modern Services Establishment www.khadamategypt.com , announcing Secretary vacancies in three companies; in Heliopolis, Mohandesin, Maadi & 6th of October to be filled immediately:



*- Female Secretary ( 2 to 3 years' Experience) @ 1,000 LE. to 2,500 LE. + Bonus + Social Insurance + Medical Insurance 



Job Qualifications:Pls read carefully before applying.-------------------------------------------All applicants should be:------------------------------- 1- Graduate of Secretarial Studies, Business Administration or other relevant specialty 2- Fluent in English language 3- Great Learner 4- Reliable 5- Capable of conducting professional filing and office organization 6- Capable of keeping warm sustainable relations with clients 7- Professional attitude 8- Excellent presentation, communication and convincing skills. 9- High skills in MS-Outlook, Word, Powerpoint, Excel 



Pls send resume with: a- Clear recent photo b- Supporting documents c- Job title in Subject field d- Target Position e- Target Locationf- Current employment status g- Expected salary h- Where you want to be in the coming three years I- Why we should hire you J- References contacts 



to secretaries@khadamategypt.com

***************************

Executive secretary –Urgently requiredThe company is located in New MaadiExperience: 4 years at leastEnglish : very good (Written &spoken)Computer Skills: Excellent (Word, Excel& PowerPoint)Other skills : Good Communication Skills &Work Under PressureSend your updated CV (preferred with picture) at nada_ismail78@yahoo.com

*******************************
AR Accountant @ Union GroupUnion Group is a fast growing company in the field of distribution of telecommunications and electronics. The company is the biggest agent for Samsung and Mobinil. The company is currently hiring AR Accountant with: Minimum 3 years of experience in accounting. Experience in ERP system is a Must. CMA is a plus If you are interested and meet the above mentioned qualifications, please send your CV at careers@uniongroupegypt.com . Please mention your job title in the subject bar.


****************************








Apex Developer is required for Multinational Insurance Company (Cairo-Egypt)Job Title: Apex Developer

Qualifications • Must be graduated from computer science, information technology
• Must have a good knowledge of Oracle APEX. • Must have experience in HTML, CSS, JQuery, and AJAX.• Must have experience in Oracle PL/SQL, Oracle Forms, and Oracle Reports.• Must have good knowledge of Toad and Oracle WebLogic.• Must have good knowledge of database concepts and development life cycle.• Must have strong communications skills with a high customer service orientation• WebService concepts knowledge is a plus.• Web / Graphical Design skills is a plus.• Very good written & spoken English and Arabic

Experience: min 1 year of experience in same position.

Main Responsibilities• Receive the user data documented requirements and specifications.• Converting the business requirements into applications.• Developing and maintaining applications that meet the requirements and specifications set by the Business System Analyst or received from users.• Designing forms and reports meeting the user requirements.• Documenting all developed programs following the documentation standards.• Testing programs and ensuring that they satisfy the specifications written by the Business System Analyst. • Participating in the User Acceptance Test with the Business Partners.• Understanding client change requirements, in order to define and size the effort required for the change.• Full analysis and documentation of system changes required. Also, Development and unit testing of changes.• Support of system and user acceptance. • Strong communication skills in order to work with client staff and ensure that there is a clear, shared understanding of the functionality required.• Keeping up to date with company’s standards, policies and procedures that affect the implementation of IT responsibilities.• Supporting the IT department in any other task/project as needed.

Gender: Any

If you are interested, please send your updated CV with a recent photo to cv@strategicvision-eg.com, make sure you mentioned the Job Title in the subject of your email in order for your CV to be considered. Only qualified candidates will be contacted.

*****************************************

A leading company is searching urgently for Fresh graduates with background in Photoshop, Dreamweaver, Flash, etc.

Interested candidates are kindly asked to send their CVs to mohamed.mamdouh@future-group.com


******************************

HR Generalist For Divine Worx


Description
Handles the recruitment cycle , starting from receiving the hiring request , identifying the right recruitment channel, coordinating for interviews with the relevant department heads, Executes pre-screening interviews & supports all parties in concern with assessment. Follows up and coordinates with various recruitment channels and suggests proper medias for approaching the right caliber candidates. Maintains an updated list of participant placements and potential job opportunities to ensure effective and fast recruiting of DivineWorx vacant positions Announces the performance appraisal runs, consolidates completed forms, conducts analysis and submits it to the HR Supervisor to review and incorporating it in the overall company performance presentation to top management. Consolidates the yearly training requests for all the departments and participates in preparing the Organizational Training Plan after the approval of the training needs. Searches for medical, life insurance and training providers in terms of best terms and prices for the provided courses and suggests the preferred list Processes employees medical claims in order to provide a satisfactory medical service and ensure compliance with the set policies and procedures. Responds to employees enquiries regarding the HR Systems in order to maintain cooperative relationships. Coordinates HR events activities; related to recruitment, training and development programs. 


Qualifications 2-4 years B.Sc. in any discipline Experience in a human resources field preferably in a generalist positionGender AnyExperience 3 - 5 Years. Other Skills Excellent user of MS office, Excellent communication & presentation skillsSalary (L.E.) Negotiable Job Contact Info. cv@divine-worx.com

*************************************


وظائف يونيون إير
5 – القطاع التجاري وخدمة العملاء – القطاع المالي والإداريPart 4القطاع التجاري وخدمة العملاء
مندوبين مبيعات: الكود: SL04التعامل مع تجار الأجهزة المنزلية وتحقيق المبيعات المستهدفة. مؤهل عالي وإجادة الحاسب الآلي وخبرة في مبيعات الأجهزرة المنزلية لا تقل عن 3 سنوات ويفضل وجود سيارة.
عارضين في المتاجر الكبرى (الهايبر ماركت) الكود: SL05مؤهل عالي – إجادة الحاسب الآلي – مظهر لائق وخبرة
في نفس المجال لا تقل عن سنتين في مجال الأجهزة المنزلية بالهاير ماركت.
فيين صيانة أجهزة تكييف الكود: CS05القاهرة الكبرى – الإسكندرية – المنصورة – الزقازيقصيانة وإصلاح أجهزة التكييف. دبلوم صناعي أو معهد فني صناعي وخبرة في نفس المجال لا تقل عن 3 سنوات.
فنيين تركيبات أجهزة تكييف الكود: CS06القاهرة الكبرى – الاسكندرية – المنصورة – الزقازيقتركيب أجهزة التكييف بأنواعها – دبلوم صناعي أو معهد فني صناعي سواء بخبرة أو بدون.
فنيين صيانة وإصلاح أجهزة منزلية الكود: CS07القاهرة الكبرى – الاسكندرية – المنصورة – الزقازيقصيانة وإصلاح الأجهزة المنزلية (بوتجازات – غسالات – تليفزيونت – ديب فريزر) دبلوم صناعي أو معهد فني صناعي وخبرة في نفس المجال لا تقل عن 3 سنوات.
سائقي سيارات صيانة خارجية الكود: CS08القاهرة الكبرى – الإسكندرية – المنصورة – الزقازيققيادة سيارات صيانة وإصلاح الأجهزة مؤهل متوسط – رخصة درجة ثالثة مهنية وخبرة في نفس المجال لا تقل عن سنتين.
القطاع الإداري والماليمسئول إداري الكود: AD04مؤهل عالي وخبرة في المجال الصناعي لا تقل عن 3 سنوات
أخصائي باركود الكود: AD05مؤهل فوق المتوسط وخبرة في نفس المجال لا تقل عن 3 سنوات على أن يجيد استخدام الحاسب الآلي
مشرف حملة الكود: AD06مؤهل عالي أو فوق متوسط وخبرة لا تقل عن سنتين على أن يجيد استخدام الحاسب الآلي
سائقين درجة أولى الكود: AD07مؤهل متوسط على أن لا يزيد السن عن 40 عاماً
أمناء مخازن الكود: FN04القيام بأعمال المخازن من متابعة للصادر والوراد والمرتجع وغيره. متابعة حركة الأصناف داخل المخزن. متابعة عاملين المخزن وتوجيههم, أعمال الجرد والراجعة ـ مؤهل فوق متوسط وخبرة في نفس المجال لا تقل عن 3 سنوات.
أمناء مخازن قطع غيار بمحافظات الكود: FN05(القاهرة الكبرى – الاسكندرية – الزقازيق)إدارة مخازن قطع الغيار داخل مركز صيانة وإصلاح التكييف والأجهزتة المنزلية. مؤهل فوق المتوسط وخبرة في نفس المجال لا تقل عن سنتين.
مراقبوا المخازن الكود:FN06مسئول عن مراقبة أرصدة المخازن ومراجعة أذون الصرف ومطابقة الأرصدة مع أمناء الخازن. بكالوريوس تجارة – قسم محاسبة وخبرة في نفس المجال لا تقل عن عامين. وإجادة استخدام الحاسب الآلي.
مساعد أمين مخزن الكود: FN07مسئول عن تنظيم المخازن والأصناف الواردة وصرفها. متابعة الأرصدة دفترياً وفعلياً. الجرد الشهري والسنوي. مؤهل متوسط بخبرة أو بدون.
رئيس مجموعة تحصيل الكود: FN08القيام بتحديد خطة التحصيل من العملاء وتوزيعها على مندوبي التحصيل يومياً. متابعة العملاء يومياً وتواريخ استحقاق أوراق القبض. عمل بيان يومي باشبكات المستحقة والمطلوب تحصيلها من العملاء. توزيع الشبكات على المندوبين يومياً. مؤهل عالي وخبرة في نفس المجال لا تقل عن 3 سنوات.
محصلين الكود: FN09مطلوب مؤهل عالي أو متوسط بخبرة أو بدون خبرة
مسئولي استعلام وتعاقد الكود: FC10مطلوب مؤهل عالي وخبرة لا تقل عن سنة
وظائف يونيون إير6 – القطاع الفنيPart 5القطاع الفني
فنيين الكود: TC09فنيين خبرة في (لحام مواسير نحاس – ألومنيوم), فنيين خبرة في (تغليف مواسير ألومنيوم), فنيين خبرة في (تقطيع مواسير ألومنيوم), فنيين خبرة في (ماكينة سحب مواسير), فنيين خبرة في (إنتاج بلاستيك) دبلوم صناعي أو تجاري.
فني تجميع أجهزة تليفزيون الكود: TC10العمل على خطوط إنتاج وتجميع أجهزة التليفزيون LCD – LED – CRT. دبلوم صناعي, إلكترونيات وخبرة في نفس المجال لا تقل عن عامين.
فني رش (سائل) للأجزاء البلاستيكية الكود: TC11القيادة بأعمال الرش بكبائن الدهانات بالبوية السائلة للأجزاء البلاستيكية. دبلوم صناعي وخبرة في نفس المجال لا تقل عن عامين.
فين تحميل ومتابعة الكود: TC12مؤهل متوسط وخبرة في نفس المجال لا تقل عن عامين
فني تصنيع اسطمبات الكود: TC13مؤهل متوسط وخبرة في نفس المجال لا تقل عن 5 سنوات
فني صيانة اسطمبات الكود: TC14مؤهل متوسط وخبرة في نفس المجال لا تقل عن 5 سنوات
فني خراطة الكود: TC15مؤهل متوسط وخبرة في نفس المجال لا تقل عن 5 سنوات
فني حدادة الكود: TC16مؤهل متوسط وخبرة في نفس المجال لا تقل عن 5 سنوات
فني تشغيل صاج الكود: TC17مؤهل متوسط وخبرة 5 سنوات
فني تجميع أجهزة منزلية الكود: TC18مؤهل متوسط وخبرة في نفس المجال لا تقل عن 4 سنوات
فين دهان أنامل الكود: TC19مؤهل متوسط وخبرة 3 سنوات
فني إلكتروستاتك الكود: TC20مؤهل متوسط وخبرة 3 سنوات
فني جودة أجهزة منزلية الكود: TC21مؤهل متوسط وخبرة في نفس المجال لا تقل عن 5 سنوات
مساعد فني صيانة اسطمبات الكود: TC22مؤهل متوسط وخبرة سنتين
مساعد فني تحميل ومتابعة الكود: TC23مؤهل متوسط بدون خبرة
مساعد فني تشغيل صاج الكود: TC24مؤهل متوسط بخبرة أو بدون
مساعد فني تجميع أجهزة منزلية الكود: TC25مؤهل متوسط بخبرة أو بدون
مساعد فني دهانات الكود: TC26مؤهل متوسط بخبرة أو بدون
مساعد فني جودة أجهزة منزلية الكود: TC27مؤهل متوسط بخبرة أو بدون
برجاء ارسال سيرتك الذاتية مرفقة بخطاب مذكور به الرقم الكودي والوظيفة التي تريد التقدم لهاالعنوان: 5 ميدان أبو الكرامات من شارع جامعة الدول العربية. المهنسين. الجيزة. مصرتليفون: 02330362922محمول: 01091400009فاكس: 0233026292بريد إلكتروني: jobs.unionaire@scoreplushrc.com

*****************************************

شركة متخصصة فى صناعة المواد الخرسانية ( إحدى شركات مجموعة عثمان )
تطلب للتعيين فوراً : رئيس وردية إنتاجالعدد المطلوب : 10
المهام و المسئوليات : شاغل الوظيفة مسئول عن تنفيذ برامج الإنتاج الخاصة بالقسم بالإضافة لمسئوليته إستلام المواد الخام و كافة مستلزمات الإنتاج و الإشراف علي كفاءة إستخدامها داخل نطاق القسم المسئول عنه.
شروط التقدم للوظيفة :1- خبرة من (1- 5) سنوات فى مجال إنتاج المواد الخرسانية
/ الأسمنت2- مؤهل فوق متوسط (يفضل خريجى المعهد الفني المعمارية-خمس سنوات)3- يفضل الحاصلين على دورات تدريبية فى الجودة و الإنتاج
من يجد فى نفسه الكفاءه المطلوبه أويرغب فى ترشيح أحد المؤهليين للإنضمام للمجموعةيتم إرسال البيانات الشخصية على : ashehata@osman.netاو الإتصال مباشرة برئيس قسم التوظيف للمجموعة ” أيمن شحاته ” من 10 ص و حتى 4 م على الرقم التالى : 01148229997
***************************************



مطلوب سكرتير للعمل بشركه مقاولات بشرط اجاده تامه واحترافيه
لبرنامج وورد وبرنامج اكسيل

شركه الاصدقاء للمقاولات
16 ش الدكتور محمد عوض-مدينه نصر – مكرم عبيدبرجاء ارسال السيره الذاتيهalasdkaa.alasdkaa@yahoo.com

************************************

شركة أدوية كبري تطلب أفراد لشغل الوظائف التالية :
1- مدير مراقبة الجودة (صيدلي ) خبرة سابقة
2 – مندوبي دعاية طبية صيدلي بيطري علوم بيولوجي
3 – محاسبين و مدخلي بيانات
ترسل السيرة الذاتية علي فاكس رقم 22413699 خلال خمسة عشر يوم من تاريخه
ت :26357750

***********************************

مكتب الصقر للدعاية والاعلان يطلب عاجل الوظائف الاتية رواتب مجزية
:التخصص(4) مسئول استلام وتسليم(1) سكرتارية خدمة عملاء(1)موظف او موظفة استعلام كمبيوتر(2) نظافة وبوفيه(2) مساعد امين مخزن(15) مسئولين بيعالراتب يبدا من 900—1400,مع العلم ان مكان العمل بالموسكى –الغورية للاتصال 01066632570 من الجمعة للاربعاء– المقابلة من الساعة الثالثة حتى التاسعة مساءارواتب ثابتة مع حوافزتأمينات اجتماعية بعد ثلاثة شهور

**************************************














































ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق